Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Tulisa Contostavlos: Ναι, εγώ είμαι στο Sex tape (video)


Tulisa Contostavlos: Ναι, εγώ είμαι στο Sex tape (video)

"Είμαι πληγωμένη αλλά δε θα κάτσω να παραβιάζουν την προσωπική μου ζωή" είπε η Tulisa Contostavlosβάζοντας τέλος στις αμφιβολίες για το αν είναι εκείνη ή όχι η πρωταγωνίστρια τουsex tape που τις τελευταίες ώρες έχει τρελάνει το διαδίκτυο.

Η Ελληνοβρετανή τραγουδίστρια και κριτής του X - Factor ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter ένα video στο οποίο η ίδια εξηγεί ότι εκείνη είναι στο video που κυκλοφορεί και δεν είναι από τους ανθρώπους που θα κρατήσει το στόμα της κλειστό ειδικά αν δεν έχει κάνει κάτι κακό.

article-2118495-12471628000005DC-597_634x308

Όπως εξηγεί στο video το sex tape διέρρευσε ο πρώην φίλος της Justin Edwards, τον οποίο αγαούσε πολύ και δεν περίμενε ποτέ ότι θα της το κάνει αυτό. Δήλωσε συντετριμμένη καθώς ο Justin είναι ένας άνθρωπος τον οποίο ήξερε από τα 17 της και έβγαινε για αρκετά χρόνια μαζί του. "Όταν μοιράζεσαι μια προσωπική στιγμή με κάποιον που αγαπάς, ποτέ δεν περιμένεις ότι θα σου κάνει κάτι τέτοιο" λέει η 23χρονη Tulisa.

Ξεκαθάρισε μάλιστα πως ο πρώην φίλος της λέει ψέμματα ότι δεν είναι αυτός ο πρωταγωνσιτής του video, και αφού το διέρρευσε τώρα θέλει να αποποιηθεί τις ευθύνες.

Δείτε το video στο οπoίο εξηγεί τι έγινε:

ΠΗΓΗ MEDIAGATE
Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου