Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

8 λόγοι για τους οποίους νομίζεις ότι πεινάς

λογοι, πεινας, κοινες, παγιδες
« 8 λόγοι για τους οποίους νομίζεις ότι πεινάς »
Το ποσοστό των γυναικών που είναι υπέρβαρες αυξάνεται συνεχώς. Ποια είναι άραγε η πιο κοινή αιτία; Μα φυσικά το υπερβολικό φαγητό. Δείτε τις πιο κοινέςπαγίδες υπερφαγίας αλλά και απλές λύσεις για την αποφυγή τους.

1. Έλλειψη ύπνου

Η έλλειψη ύπνου ενεργοποιεί την πείνα. Με την έλλειψη ύπνου ενεργοποιούνται δύο ορμόνες που βοηθάν στο αίσθημα της πείνας. Τα επίπεδα της λεπτίνης, μιας ορμόνης που ελέγχει την όρεξη μας μειώνονται σημαντικά, ενώ τα επίπεδα της gherlin - ορμόνης που παράγεται από το στομάχι μας και διεγείρει την όρεξη μας, αυξάνονται. Αυτές είναι δύο ορμόνες που εργάζονται εναντίον αυτών που θέλουν να αντισταθούν στην πείνα. Να κοιμάστε τουλάχιστον οκτώ ώρες έτσι ώστε να μειώσετε την πιθανότητα της υπερκατανάλωση φαγητού.

2. Φάρμακα με παρενέργειες

Αν αισθανθήκατε μεγάλη πείνα την τελευταία φορά που λάβατε ένα αντιβιοτικό εξαιτίας ενός κοινού κρυολογήματος, μιας αλλεργικής αντίδρασης, μιας φλεγμονής, κ.τ.λ. το φάρμακο μπορεί να φταίει. Πολλά φάρμακα μπορεί να έχουν ως παρενέργεια την αύξηση της αίσθησης της πείνας. υπομονή λοιπόν μέχρι να γίνεται καλύτερα και να διακόψετε το φάρμακο. Αν βρίσκεστε σε μακροχρόνια θεραπεία με διάφορα φάρμακα, συμβουλευτείτε ένα διαιτολόγο για να αναπτύξει ένα πρόγραμμα διατροφής ειδικό για εσάς που θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο ικανοποιημένες (αίσθημα πείνας) καθ 'όλη τη θεραπεία.

3. Δίψα - αφυδάτωση

Τα συμπτώματα της αφυδάτωσης πολλές φορές είναι ολόιδια με τα συμπτώματα της πείνας. Ο ανθρώπινος οργανισμός πολλές φορές μπερδεύει το αίσθημα της πείνας με το αίσθημα της δίψας. Όταν είστε διψασμένες, το στόμα σας γίνεται ξηρό, δίνοντας παράλληλα την αίσθηση της πείνας. Εάν πίνετε ένα ποτήρι νερό ή ένα φλιτζάνι τσάι με βότανα πριν από το φαγητό, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε σημαντικά την υπερφαγία.

4. Γυμναστική

Το ανθρώπινο σώμα, έχει την τάση να αυξάνει το αίσθημα της πείνας μετά από τη γυμναστική. Έτσι πολλές γυναίκες ενώ κάνουν γυμναστική για να χάσουν βάρος, μετά την γυμναστική δεν μπορούν να κρατηθούν με αποτέλεσμα στο τέλος αντί να χάσουν βάρος να βάλουν. Για να μην συμβαίνει αυτό, η κάθε γυναίκα θα πρέπει να προσέχει έτσι ώστε όταν κάνει γυμναστική να μην αυξάνει και τις ποσότητες φαγητού που καταναλώνει.

5. Δεν έχει περάσει αρκετός χρόνος από τότε που τελειώσατε το γεύμα σας

Ο ανθρώπινος οργανισμός καταλαβαίνει ότι έχει χορτάσει μετά από μια μικρή χρονοκαθυστέρηση. Για το λόγο αυτό, όταν μια γυναίκα τρώει γρήγορα, κατά κανόνα τρώει περισσότερο δεδομένου ότι το σήμα ότι έχει χορτάσει αργεί να φτάσει στον εγκέφαλο. Το μυστικό είναι να τρώτε με έναν σταθερό και αργό ρυθμό και να προσπαθείτε να μην παρασύρεστε από τη λιγούρα σας. Επίσης μπορείτε να σταματήσετε να τρώτε λίγο πριν χορτάσετε. Μετά από πέντε λεπτά θα αισθανθείτε χορτασμένες. Έτσι μειώνετε τις πιθανότητες υπερφαγίας.

6. Έχετε πιει αλκοόλ

Το αλκοόλ μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της όρεξης. Αυτό που θεωρείται γνωστό είναι ότι το αλκοόλ μειώνει τις άμυνές μας και τις αναστολές μας. Επίσης, πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι όταν το φαγητό συνοδεύεται με αλκοόλ τότε είναι πιο νόστιμο. Όπως και να έχει, το αλκοόλ εκτός του ότι περιέχει σημαντικές ποσότητες θερμίδων, ταυτόχρονα και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αυξήσει την όρεξη. Επίσης με το αλκοόλ προκαλείται αφυδάτωση, η οποία όπως αναφέραμε και παραπάνω είναι άλλη μια αιτία αύξησης του αισθήματος της πείνας.

7. Μυρωδιά

Η μυρωδιά ενός φαγητού που ψήνεται πολλές φορές αυξάνει δραματικά την όρεξη της γυναίκας. Πολλές φορές μάλιστα, ενώ μια γυναίκα αρχικά δεν πεινούσε καθόλου, ξαφνικά βρίσκεται σε έναν χώρο με υπέροχες μυρωδιές από φαγητά. Ο εγκέφαλος αμέσως δίνει την εντολή και η γυναίκα γίνεται αιχμάλωτη της όρεξής της. Υπάρχουν περιπτώσεις που η γυναίκα που αρχικά δεν πεινούσε, τρώει τελικά περισσότερο ακόμα και από τη γυναίκα που αρχικά πεινούσε.

8. Στρες

Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν οι άνθρωποι είναι στρεσαρισμένοι είναι πιο πιθανό να στραφούν σε τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, σε αλάτι ή σε ζάχαρη. Αυτά τα τρόφιμα που περιέχουν αυτές τις ουσίες είναι πάντα παχυντικά και οδηγούν σε υπερφαγία. Η λύση είναι απλή. θα πρέπει να μειωθεί πάση θυσία το στρες και το άγχος.
ΠΗΓΗ metrogreece