Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Έχασε 78 κιλά για να φροντίζει τον ανάπηρο γιο της (pics)

Έχασε 78 κιλά για να φροντίζει τον ανάπηρο γιο της (pics)                                                        «Οι γιατροί μου είπαν ότι αν δεν έχανα αμέσως βάρος θα πέθαινα. Δεν θα υπήρχε κανένας να φροντίσει το γιο μου Callum ο οποίος με έχει ανάγκη.

Είμαι ευγνώμων που θα έχω την ευκαιρία να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν», λέει η 38χρονη Jane Morgan

Αυτό είναι το συγκλονιστικό φωτογραφικό ημερολόγιο μιας μητέρας που σε λιγότερο από ένα χρόνο έχασε 78 ολόκληρα κιλά για να είναι ικανή να φροντίζει το γιο της ο οποίος είναι παιδί με ειδικές ανάγκες. Η 38χρονη Jane Morgan -που έχει δυο γιους- ξεκίνησε τη μάχη της για την απώλεια βάρους όταν οι γιατροί της ανακοίνωσαν ότι κινδύνευε η ζωή της γιατί ήταν παχύσαρκη.
Η μητέρα με την ατσάλινη θέληση πριν υποβληθεί σε επέμβαση διαμερισματοποίησης στομάχου ζύγιζε 178 κιλά. Μετά από ένα χρόνο έχει καταφέρει να χάσει 78 κιλά και συνεχίζει για να φτάσει σε επίπεδα ιδανικού βάρους.
«Οι γιατροί μου είπαν ότι αν δεν έχανα αμέσως βάρος θα πέθαινα. Δεν θα υπήρχε κανένας να φροντίσει το γιο μου Callum ο οποίος με έχει ανάγκη. Είμαι ευγνώμων που θα έχω την ευκαιρία να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν».
Η Jane πήρε τόσα πολλά κιλά γιατί από πολύ μικρή όπως λέει η ίδια τρεφόταν αποκλειστικά με φαστ φουντ, μπικότα, γλυκά και αναψυκτικά. Η 38χρονη θέλοντας να εμψυχώσει και άλλους ανθρώπους που είναι παχύσαρκοι τους συμβουλεύει: 
«Είναι πολύ σημαντικό να πάρεις την απόφαση και να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες. Οταν πηγαίνω σε φαστφουντάδικο με τους γιους μου πλέον νιώθω αηδία. Εδώ και ένα χρόνο επιλέγω σωστά φαγητό και έχω κόψει οτιδήποτε είναι ανθυγιεινό και φυσικά παχαίνει. Λύση στο πρόβλημα υπάρχει αρκεί να υπάρχει η θέληση. Η ιδέα και μόνο ότι θα πέθαινα και κανένας δεν θα φρόντιζε τα παιδιά μου μού προκαλούσε τρόμο».











Πηγή: protothema.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου