Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2013

Τράπεζα δεν εξυπηρετεί μητέρα εάν δεν μιλήσει με το 6 μηνών βρέφος της..!!

Τράπεζα δεν εξυπηρετεί μητέρα εάν δεν μιλήσει με το 6 μηνών βρέφος της

Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Άφωνη έμεινε μία νεαρή μητέρα όταν άκουσε τον εκπρόσωπο τράπεζας να της λέει στο τηλέφωνο ότι δεν μπορεί να διορθώσει ένα λάθος στον τραπεζικό λογαριασμό του παιδιού της αν δεν μιλήσει ο ίδιος με τον δικαιούχο, δηλαδή τον 6 μηνών Χάρι!

Το περιστατικό καταγράφηκε στο Στάφορντσαϊρ της Βρετανίας. Σύμφωνα με την εφημερίδα Mirror, η 31 ετών Τζένι διαπίστωσε ότι ορισμένα στοιχεία στον λογαριασμό ήταν λανθασμένα και αποφάσισε να καλέσει την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για να τα διορθώσει.

Ο υπάλληλος που απάντησε στο τηλεφώνημά της επέμενε ότι για να διορθωθούν τα στοιχεία πρέπει να μιλήσει ο ίδιος με τον δικαιούχο του λογαριασμού... Μάταια η Τζένι προσπαθούσε να του εξηγήσει ότι ο δικαιούχος όχι μόνο δεν μπορεί να του μιλήσει, αλλά ακόμα δεν έχει πει τις πρώτες του λέξεις, αφού είναι μόλις 6 μηνών.

«Του είπα 'είμαι η μητέρα του', αλλά εκείνος επέμενε ότι δεν μπορούσε να μιλήσει μαζί μου, παρά μόνο με τον δικαιούχο του λογαριασμού. 'Μιλάτε σοβαρά'; τον ρώτησα, γιατί νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα και ότι θα διαπίστωνε ότι ο λογαριασμός ανήκει σε ένα βρέφος. Όμως δεν έκανε πλάκα» είπε η Τζένι στην εφημερίδα.

Ξεκαθάρισε, μάλιστα, ότι αποφάσισε μαζί με τον σύζυγό της να κλείσουν άμεσα τον λογαριασμό.

Μιλώντας στη Mirror, εκπρόσωπος της τράπεζας εξέφρασε τη λύπη του για την ταλαιπωρία που υπέστη η Τζένι και δεσμεύθηκε να ελέγξει το περιστατικό.
ΠΗΓΗ Newsroom ΔΟΛ