Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πάγκαλος: είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του

παγκαλος, κυριαρχια, αντιπροεδρος, δοξα
« Πάγκαλος: είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του »
Ξαναχτύπησε o Θεόδωρος Πάγκαλος και μάλιστα στο… δόξα πατρί τουςέλληνες. Ο αμετροεπής αντιπρόεδρος κυβέρνησης βγήκε σε γαλλικό ραδιόφωνο για να δηλώσει... ότι δεν χάλασε κι ο κόσμος να χάσουμε και λίγο από την εθνική μας κυριαρχία.

Συγκριμένα ο Πάγκαλος θυμήθηκε, στα γεράματα, ότι είναι φεντεραλιστής ευρωπαίος και υπέρ φυσικά της απώλειας κυριαρχίας! Μιλώντας στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 είπε:

Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν είπε.

Και συνέχισε λέγοντας πως πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του... . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου